Beställning av produkter
Här hittar du information kring hur du beställer produkter via Apotekstjänst eller direkt från en leverantör
Ytterligare information om avtalade artiklar
Under Avtalade artiklar finns ytterligare information om våra upphandlingar, klicka på aktuell upphandling så kommer du till avtalets startsida.
Där finns eventuell extrainformation, exempelvis sortiment, produktkatalog, rabattavtal, riktlinjer och kontaktperson för upphandlingen.
Reklamationer och övriga avvikelser
På den här sidan hittar du information kring hur du reklamerar eller returnerar en produkt samt vad du kan göra vid en leveransskada eller felbeställning.
Godkända batcher, senaste uppdaterade
Kontakt
Telefonnummer: 018-611 66 87
Telefontid vardagar 9.00-12.00 & 13.00-15.00
E-post: upphandling@varuforsorjningen.se
Kundtjänst Apotekstjänst
Telefonnummer: 010-184 82 20
Telefontid vardagar 07.00-16.00
E-post: kundtjanst.atf@apotekstjanst.se
Avtal som nyligen har startat
- Intervention TAVI, avtalsstart 1 mars 2020
- Dentala implantat och benersättning, avtalsstart 1 mars 2020
- Papper och plastmaterial, avtalsstart 1 mars 2020
- Dialysmaterial, avtalsstart 1 april 2020